maandag 24 februari 2014

Perfect Creation

Grappig; kwam ik afgelopen zaterdag gewoon 2 keer dezelfde mooie quote tegen, een quote van Abraham Hicks (een van mijn allergrootste favorieten) !
De quote was; When you offer a vibration, the Universal forces are working in concert with each other in order to satisfy you. You really are the center of the Universe.
Vertaald; Wanneer je een gedachte/vibratie aanbiedt, werken de Universele krachten met elkaar samen om jou tevreden te stellen. Jij bent echt het centrum van het Universum!

Hoe waar dat is heb ik twee weken geleden nog gemerkt; Ik was enorm blij dat ik een van de laatste workshops van Esther Hicks op internet gevonden had en succesvol heb kunnen downloaden. Het was er een van februari dus zéér recent. Het waren in totaal drie dvd's én alles op mp3 formaat. Die mp3's zet ik altijd op mijn telefoon of mp3 speler zodat ik in bed voor het slapen gaan ook nog ff wat kan beluisteren. Drie avonden achter elkaar heb ik een dvd gekeken/geluisterd en vond het zéér interessant. Zo kwam er o.a. een Italiaanse man in de 'hotseat' die eerst wat over zichzelf vertelde. Zo zei hij; "het mooiste kado dat ik ooit van mijn vader kreeg, was toen ik 18 jaar werd, een boek genaamd, "The power of your subconscious mind" van Joseph Murphy". Meteen was ik geïnteresseerd want ik wist zeker; ik heb die naam Joseph Murphy vaker gehoord! De man vertelde verder nog iets over dat boek en ik wist; dat boek wil ik lezen! Ik zocht het op bij bol.com en zag meerdere boeken van Joseph Murphy. Het leek me allemaal enorm interessant en ik zette ze dus bij mijn favorieten zodat ik ze bij de bieb kon aanvragen. Dat doe ik vaker en zodra het boek dan binnen is, is mijn zoon zo lief om het voor me op te halen, hij is lid van de bieb ;-)
De avond erop toen ik weer een dvd zat te bekijken/luisteren ging het ineens heel kort over energie. Hoe sommige mensen energie kunnen zien, en hoe je dat zelf kunt leren. Hey, dacht ik, wat bekend... dat is precies zoals het verteld wordt in  "De Celestijnse Belofte", een film die ik vorig jaar heb gedownload  en bekeken, en zó mooi vond dat ik ook het boek van de bieb heb geleend en gelezen. Ook zeer interessant, en ik weet ook dat er nog een vervolg op is én dat er een werkboek van is. Eigenlijk zou je dat soort boeken gewoon moeten hebben, dacht ik, zodat je het vaker kunt lezen en dat je zo'n boek er zo nog eens bij kunt pakken...
De volgende dag (zondag) zat ik ff op facebook te lezen, en zie daar, komt er ineens een berichtje voorbij van "de weggeefhoek", een vrouw bood gratis boeken aan, o.a. van Wayne Dyer (ook een favoriet van mij) en de Celestijnse Belofte en nog veel meer. Ik ging bijna uit mijn dak, wat nou toevallig??? Er stond wel bij dat het diezelfde dag nog opgehaald moest worden. Er hadden al meerdere mensen gereageerd zag ik. Ik vroeg waar het opgehaald moest worden dan. Ik kreeg een priveberichtje terug met haar adres. Ongeveer aan de andere kant van de stad, jammer dacht ik, dat gaat niet lukken vandaag. Ik schreef terug dat ik echt fan ben van Wayne Dyer, de Celestijnse Belofte maar ook van schrijvers zoals Joseph Murphy etc. maar dat ik geen vervoer had en het dus niet op kon halen die dag. Hoe verrast was ik toen ik een berichtje terugkreeg; ze zou, als ze in de stad moest zijn de boeken bij mij door de brievenbus gooien. Ik liep op wolkjes zo blij!
De volgende dag echter al, ging de deurbel! Ik deed open; er stond een dame voor de deur die me een tas vol boeken overhandigde, "alsjeblieft, ik heb er nog wat extra bijgedaan". Ik was echt helemaal perplex, dat werd nog sterker toen ik eenmaal binnen de boeken uit de zak haalde. Echt twee boeken van de Celestijnse Belofte PLUS het werkboek (DRIE boeken dus), en gewoon VIER boeken van Joseph Murphy, plus nog wat andere boeken!!! Echt gewoon ALLE boeken die ik dus bij mijn favorieten had gezet, en waarvan ik nog dacht, die zou je gewoon moeten hébben! Ik héb ze! :-) #HAPPY
THANK YOU ♥ THANK YOU ♥ THANK YOU ♥ THANK YOU ♥


Warme groet...
Brigitte

2 opmerkingen:

  1. Geweldig voorbeeld Meid!! Super veel plezier ermee!!
    Ja joseph murpy is een van mij eerste spirituele boeken waar ik vroeger veel aan heb gehad Super!! overal haal je wat uit wat bij je past!! Ik weet zo de titel niet meer maar t was een studieboek geweldig! veel studie/leesplezier liefs Annelies In the Vortex! Bedankt voor het delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je een reactie achterlaat Annelies! Inderdaad waar, je haalt eruit wat bij je past, en bijna alles wat ik lees sluit aan bij de teachings van #Abe Mooi he ♥

      Verwijderen