zondag 8 april 2012

Here I Am...

Meer dan een jaar is het stil gebleven op dit blog. Een stilte die misschien nog wel nodig was; andere prioriteiten, andere bezigheden, genieten van ons nieuwe huis, en vooral ook; innerlijke groei! Was ik al wel enkele jaren bezig met de LOA (Law of Attraction); dat heeft zich alleen nog maar verdiept. Ik heb enorm veel gelezen in boeken en online, films gekeken, héél veel naar audio geluisterd, seminars en noem het allemaal maar op...
En steeds maar weer kom je dan, precies op het juiste moment, net dát tegen, dat je dan op dát moment weer "nodig" hebt... Kortom; enorm veel geleerd.
Mijn hyvespagina heb ik ook nog wel maar doordat veel mensen zijn overgestapt naar Facebook is dat niet meer zo heel actief. Daarom heb ik afgelopen september een twitteraccount aangemaakt, en ook dáár ben ik al zoveel mooie mensen tegengekomen, inspirerende mensen... interessante websites, leerzame filmpjes... kortom; inspirerend en leerzaam!
En, er valt natuurlijk altijd wel iets te leren, immers;

A Good Teacher is Also a Student


De laatste tijd echter, begint het weer steeds meer te "kriebelen"... de drang om het door te geven... de drang om andere mensen te inspireren... de drang om andere mensen te kunnen helpen - alsook de drang om weer te bloggen, so... Here I Am... ;-)

Maar voor nu eerst nog een hele fijne Pasen gewenst!




Warme groet,
Brigitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten